PENYERTAAN ADALAH TERBUKA KEPADA SEMUA (LELAKI & PEREMPUAN) TERMASUKLAH KEPADA PELAJAR SELURUH UNIVERSITI DI MALAYSIA
Kempen bro MC 2 telah bermula.Fakulti dan Kolej adalah sasaran kami.Nantikan kami mengetuk setiap pintu kegelisahan ANDA.Berminat tapi tiada masa untuk sms kepada kami?Pendaftaran boleh dilakukan terus disana.Masih banyak kekosongan untuk ANDA isi!Jangan tunggu lagi!Daftar sekarang!
Brotherhood of Muslim Camping 2010 kali ke-2
Tarikh
: 5 Februari 2010 - 7 Februari 2010
Tempat :Janda Baik , Pahang
Setiap penyertaan disertakan dengan sijil

Saturday, October 10, 2009

Ucapan Pengarah Bro-MC '09

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah kerana dengan limpah dan rahmatNya kita masih diberikan nikmat yang paling besar iaitu nikmat Iman dan Islam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W serta ke atas para sahabat baginda.

Pertamanya, saya ingin mengucapkan sekalung tahniah dan merakamkan penghargaan serta terima kasih kepada Jawatankuasa Pelaksana Program Brotherhood of Muslim ’09 kerana telah bertungkus lumus untuk menjayakan program ini walaupun masing-masing mempunyai tugas yang lain, tambahan pula tempoh untuk peperiksaan juga semakin hampir.

Di sini saya ingin mengambil kesempatan mengajak sahabat-sahabat yang berada di dalam Universiti Malaya dan juga seluruh kampus di Malaysia supaya menyertai program yang akan dijalankan ini. Saya berani jamin, anda semua tidak akan merasa rugi. Banyak aktiviti yang cukup menarik yang telah kami rancang untuk anda semua. Anda sukakan aktiviti lasak??? YA!!! Kami ada sediakan. InsyaAllah,kami akan menyediakan banyak outdoor games seperti kayak, explorace, jungle tracking dan lain-lain lagi. JANGAN LEPASKAN PELUANG INI!!

Saya rasa,inilah masa yang sangat sesuai bagi kita semua yang berada di Universiti Malaya ini untuk melepaskan segala masalah dan tension selepas bertarung dengan exam. Saya juga amat berbesar hati dan mengalu-alukan penyertaan daripada kampus lain. Sekian dahulu kata-kata daripada saya, kita jumpa di sana nanti. InsyaAllah....

0 comments:

Post a Comment

Penyertaan terbuka kepada semua mahasiswa Universiti Malaya dan juga kepada mahasiswa kampus lain.Lebih ramai,lebih bagus.Pengalaman dapat,ilmu pun dapat dan ukhuwah terikat
Pendaftaran untuk bro MC 2 dibuka sekarang sehingga 21 November 2009.Anda boleh berhubung dengan :
1. Kamilin (Pengarah) 014-8390849
2. Ain (Tim.pengarah)013-9139594
3. Munirah (Perhubungan awam) 013-9659075
4. Safwan (Perhubungan awam) 014-8408219

Sms nama,fakulti,alamat semasa,ic,no matrik anda atau emel ke BoMC09@gmail.com

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP